راهنما


plus روش ثبت سفارش:

tick کالای مورد نظرتان را به سبد خرید اضافه نمایید و در مرحله بعدی اطلاعات پستی (نام و نام خانوادگی، آدرس پستی، ایمیل و شماره همراه) را وارد کنید.

plus روش پرداخت:

tick درگاه پرداخت: بعد از ثبت سفارش می توانید با انتخاب یکی از درگاه های پرداخت بانکی و کلیک روی پرداخت، به درگاه اینترنتی بانک مورد نظر متصل شده و با داشتن یکی از کارتهای عضو شبکه شتاب به راحتی قادر خواهید بود به صورت آنلاین، مبلغ خرید خود را پرداخت نمایید.

tick تله پرداز: این روش جدید از طریق اپیلیکشن آسان پرداخت می باشد. (دانلود)

با سرویس تله پرداز آسان پرداخت، با استفاده از گوشی موبایل و کد فروشنده (کد: ۶۴۱۶۴۴)، می توانید به سادگی مبلغ خرید را پرداخت کنید.   پرداخت با تله پرداز چگونه است؟


plus امتیازات:

tick براساس خرید هر کالا با توجه به ارزش آن کالا، در صفحه محصول و نیز در سبد خرید امتیاز آن قابل مشاهده است.

tick ارزش هر امتیاز ۵۰۰۰ ريال بوده که فقط جهت تخفیف در خرید بعدی و شرکت در قرعه کشی از آن می توان استفاده نمود.

tick حداقل امتیاز جهت شرکت در قرعه کشی ماهانه ۵ امتیاز بوده و امتیاز عضویت و دیدگاه در قرعه کشی مورد استفاده قرار نخواهد گرفت.

جهت اطلاع کامل از نحوه دریافت امتیاز، نحوه استفاده از امتیاز وشرکت در  قرعه کشی وارد صفحه امتیازات شوید.


plus پیگیری سفارش:

جهت پیگیری سفارش و دریافت کد رهگیری ارسال پستی وارد حساب کاربری خود شده و یا از طریق پشتیبانی تلگرام اقدام نمایید.

توجه: یک روز کاری بعد از ثبت سفارش و بعد از تغییر وضعیت به ” تکمیل شده ” (تصویر ۲) کد رهگیری پستی مرسوله قابل مشاهده خواهد بود.

مسیر: حساب کاربری – سفارشات من – سفارش موردنظر – نمایش

 

جهت بزرگنمایی روی تصویر کلیک نمایید


plus تحویل کالا:

۱- نحوه ارسال کالا به چه صورت است؟
tick ارسال کالا بصورت پست پیشتاز و پست سفارشی می باشد که خریدار می تواند به دلخواه انتخاب نمایید و هزینه پست مربوطه را بپردازد.

۲- امکان ارسال با تیپاکس وجود دارد؟
tick بله، برای سفارش های با تعداد بالا جهت مقرون به صرفه شدن امکان پذیر است.

۳- چقدر طول میکشد تا کالا به دست خریدار برسد؟
tick پست پیشتاز ۲ تا ۳ روز – پست سفارشی ۴ تا ۶ روز


plus ضمانت کالا:

۱- آیا شمع خودرو ngk دارای ضمانت هست؟
tick بله، تمامی شمع های شرکت ngk دارای ضمانت بازگشت ۷ روزه در صورت عدم رضایت مشتری می باشد.

۲- هزینه ارسال در صورت بازگشت کالا با خریدار است یا فروشنده؟
tick هزینه بازگشت کالا طبق قوانین بازگشت کالا  محاسبه می شود.

۳- مدت گارانتی شمع ngk از نظر کارکرد چه مدت است؟
tick برای شمع های معمولی از زمان صدور فاکتور به مدت ۶ ماه، برای شمع های پلاتینیوم ۶۰ هزار کیلومتر و یا یکسال، برای شمع های ایریدیوم IX دو سال یا ۱۰۰ هزار کیلومتر و برای ایریدیوم لیزری ۱۲۰ هزار کیلومتر یا ۳۰ ماه گارانتی طلایی وجود دارد.

۴- برای بازگشت کالا در صورت عدم رضایت باید چه کنم؟
tick باید قبل از هر اقدامی، فرم بازگشت را تکمیل نمایید و طبق قوانین مندرج در صفحه بازگشت کالا نسبت به ارسال کالا اقدام نمایید.


روش تشخیص شمع اصلی:

روشهای زیادی جهت تشخیص شمع اصلی NGK  از نوع تقلبی یا مشابه وجود دارد که توسط کارشناسان فنی مطرح شده است که نمونه روشهای معمول در تصویر زیر آمده است:

 

پیش نمایش


plus سوالات بعد از خرید:

بعد از خرید چگونه از ارسال کالا مطمئن شوم؟
tick بلافاصله بعد از خرید شماره سفارش و تاییدیه به ایمیل ارسال میگردد و همچنین برای مشتریانی که بلک لیست آنها فعال نیست از سرشماره ۱۰۰۰۱۰۰۰۲۰۷۰۸۰ پیامک ارسال می شود.

سوالات خود را چگونه بپرسیم؟
tick شما می توانید سوالات خود را از طریق فرم تماس با ما، گفتگو در تلگرام، پشتیبانی پایین صفحه و یا شماره تماس ۵۸۳۴۹۷۸۷-۰۳۴ مطرح نمایید.