پرسش های متداول

+ چطور میتوانم در سایت ثبت نام کنم؟
به صفحه ثبت نام رفته و شماره همراه یا ایمیل را وارد نمایید تا اطلاعات حساب کاربری برای شما ارسال شود. (نام کاربری و رمز ورود به ایمیل یا پیامک شما ارسال می شود)          از اینجا ثبت نام کنید


+ می‏‌توانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟
خیر – در حال حاضر امکان ثبت سفارش تلفنی وجود ندارد.


+ چطور میتوانم کالای مدنظرم را پیدا کنم؟
در صورتی که کالای موردنظرتان را پیدا نکردید نام کالا را در کادر جستجوی بالا وارد نمایید و چند ثانیه صبر کنید، تمامی کالاها به صورت ایجکسی (زنده) قابل مشاهده هستند.


+ رمز خود را فراموش کرده ام. چطور میتوانم وارد شوم؟
روی گزینه “رمز خود را فراموش کرده ام” کلیک کنید، سپس ایمیل و یا شماره همراه خود را وارد نمایید تا رمز جدید برای شما ارسال شود.


+ برای خرید از ان جی کی ۲۴ باید عضو باشم؟
بله – برای اطلاع از سفارش و پیگیری مرسوله باید قبل از خرید، عضویت خود را تکمیل نمایید.


+ خرید و ثبت سفارش چگونه است؟
کالای مورد نظرتان را به سبد خرید اضافه نمایید و در مرحله بعدی اطلاعات پستی (نام و نام خانوادگی، آدرس پستی، ایمیل و شماره همراه) را وارد کنید، سپس دکمه ثبت سفارش و پرداخت را انتخاب کنید.


+ هزینه ارسال رایگان است؟
برای سبدهای خرید بالای ۲۵۰ هزار تومان، هزینه ارسال از طریق پست سفارشی و برای سبدهای خرید بالای ۴۰۰ هزار تومان، هزینه ارسال از طریق پست پیشتاز رایگان است.

+ می‌‏توانم کالاهایی که موجود نیستند را سفارش بدهم؟
خیر، فقط کالاهایی که دارای قیمت هستند ، امکان ثبت دارند.


+ سفارشم را چطور میتوانم پیگیری کنم؟
وارد حساب کاربری خود شوید، در بخش سفارشات، سفارش موردنظر را انتخاب نمایید تا جزئیات سفارش و کد رهگیری مرسوله پستی قابل مشاهده گردد.


+ آیا کالاهای که بفروش می رسد اصل هستند؟
بله – کالاهایی که در این سایت بفروش میرسد، دارای اصالت است.
در صورتی که کالایی توسط تولید کننده اصلی تولید نشود در سایت با عنوان کالای غیر اصل مشخص شده است.


+ بعد از ثبت سفارش امکان تغییر در فاکتور وجود دارد؟
خیر – بعد از صدور فاکتور توسط انبار امکان هیچ تغییری وجود ندارد.


+ امکان لغو سفارش وجود دارد؟
بله، تا ۳ ساعت پس از ثبت سفارش امکان لغو سفارش وجود دارد که باید از طریق فرم بخش پشتیبانی اقدام شود.        ورود به بخش پشتیبانی


+ نحوه ارسال کالا چگونه است؟
ارسال کالا به دو روش پست پیشتاز و پست سفارشی می باشد که خریدار می تواند در سبد خرید به دلخواه یکی را انتخاب نمایید و هزینه پست مربوطه را بپردازد.  اطلاعات بیشتر


+ پرداخت به چه صورت است؟
قبل از انتخاب ثبت سفارش و پرداخت، می توانید با انتخاب یکی از درگاه های پرداخت بانکی، به درگاه اینترنتی بانک مورد نظر متصل شده و با داشتن یکی از کارتهای عضو شبکه شتاب به راحتی قادر خواهید بود به صورت آنلاین، مبلغ خرید خود را پرداخت نمایید.


+ چطور میتوانم کد تخفیف دریافت کنم؟
فروشگاه برای احترام به حقوق مشتریان عزیز کدهای تخفیف دوره ای را در بخش کد تخفیف قرار می دهد که تنها برای یکبار قابل استفاده است. دریافت کد تخفیف


+ امکان مرجوع کردن سفارش وجود دارد؟

بله، تا ۷ روز از دریافت کالا این امکان وجود دارد.   اطلاعات بیشتر

+ چطور میتوانم با شما تماس بگیرم؟
کاربر گرامی، لطفاً در صورت وجود هرگونه سوال یا ابهامی،ابتدا بخش پرسش‏های متداول را ملاحظه فرمایید و در صورتی که پاسخ خود را نیافتید، با ما تماس بگیرید. تماس و پشتیبانی

محصولاتی که برای مقایسه انتخاب کردید