فروشگاه اینترنتی NGK

چطور می توانم در سایت ثبت نام کنم؟

به صفحه ثبت نام رفته و نام کاربری دلخواه و ایمیل تان را وارد نمایید. (رمز ورود به ایمیل شما ارسال می شود)  از اینجا ثبت نام کنید

می‏‌توانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟

بله - امکان ثبت سفارش بصورت تلفنی و تلگرام وجود دارد اما بهتر است جهت پردازش سریعتر مرسوله و نیز دسترسی به جزئیات مرسوله از طریق سایت اقدام شود.

چطور میتوانم کالای مدنظرم را پیدا کنم ؟

در صورتی که کالای موردنظرتان را پیدا نکردید نام کالا را در کادر جستجوی بالا وارد نمایید.

تمامی کالاها به صورت ایجکسی (زنده) قابل نمایش خواهند شد.

رمز خود را فراموش کرده ام. چطور میتوانم وارد شوم؟
روی گزینه "رمز خود را فراموش کرده ام" کلیک کنید.
جهت یادآوری کلمه ی عبور ایمیل خود را وارد نمایید.
پس از دریافت لینک بازیابی می توانید رمز عبور جدید وارد نمایید.
برای خرید از ان جی کی ۲۴ باید عضو باشم؟

خیر - اما برای اطلاع از سفارشات و پیگیری مرسوله بهتر است قبل از خرید، عضویت خود را تکمیل نمایید.

خرید و ثبت سفارش چگونه است؟

کالای مورد نظرتان را به سبد خرید اضافه نمایید و در مرحله بعدی اطلاعات پستی (نام و نام خانوادگی، آدرس پستی، ایمیل و شماره همراه) را وارد کنید، سپس ثبت سفارش و پرداخت را انتخاب کنید.

هزینه ارسال رایگان است؟

بله. برای سبدهای خرید بالای 200 هزار تومان، هزینه ارسال از طریق پست سفارشی و برای سبدهای خرید بالای 300 هزار تومان، هزینه ارسال از طریق پست پیشتاز رایگان است.

می‌‏توانم کالاهایی که موجود نیستند را سفارش بدهم؟

خیر، فقط کالاهایی که دارای قیمت هستند ، امکان ثبت دارند.

سفارشم را چطور میتوانم پیگیری کنم؟

وارد حساب کاربری خود شوید.

بر روی سفارشات کلیک نمایید و سفارش موردنظر را انتخاب نموده و

بعد از کلیک بر روی نمایش، جزئیات سفارش و کد رهگیری مرسوله پستی قابل مشاهده می شود.

آیا کالاهای که بفروش می رسد اصل هستند؟

بله – کالاهایی که در این سایت بفروش میرسد، دارای اصالت است.

در صورتی که کالایی توسط تولید کننده اصلی تولید نشود در سایت با عنوان کالای غیر اصل مشخص است.
بعد از ثبت سفارش امکان تغییر در فاکتور وجود دارد؟

خیر - بعد از صادر شدن فاکتور امکان هیچ تغییری وجود ندارد.

امکان لغو سفارش وجود دارد؟

بله، تا 3 ساعت پس از ثبت سفارش امکان لغو سفارش وجود دارد که باید از طریق بخش پشتیبانی اقدام شود.

ورود به بخش پشتیبانی

نحوه ارسال کالا چگونه است؟

ارسال کالا به دو روش پست پیشتاز و پست سفارشی می باشد که خریدار می تواند در سبد خرید به دلخواه یکی را انتخاب نمایید و هزینه پست مربوطه را بپردازد.

اطلاعات بیشتر

پرداخت به چه صورت است؟

قبل از انتخاب ثبت سفارش و پرداخت، می توانید با انتخاب یکی از درگاه های پرداخت بانکی، به درگاه اینترنتی بانک مورد نظر متصل شده و با داشتن یکی از کارتهای عضو شبکه شتاب به راحتی قادر خواهید بود به صورت آنلاین، مبلغ خرید خود را پرداخت نمایید.

چطور میتوانم کد تخفیف دریافت کنم ؟

فروشگاه برای احترام به حقوق مشتریان عزیز کدهای تخفیف دوره ای را در بخش کد تخفیف قرار می دهد که تنها برای یکبار قابل استفاده است.

دریافت کد تخفیف

امکان مرجوع کردن سفارش وجود دارد؟

بله، تا 7 روز از دریافت کالا این امکان وجود دارد.

اطلاعات بیشتر

چطور میتوانم با شما تماس بگیرم؟

کاربر گرامی، لطفاً در صورت وجود هرگونه سوال یا ابهامی،ابتدا بخش پرسش‏های متداول را ملاحظه فرمایید و در صورتی که پاسخ خود را نیافتید، با ما تماس بگیرید.

تماس و پشتیبانی