فروشگاه اینترنتی NGK

راهنما

راهنما شمع NGK

روش ثبت سفارش:
کالای مورد نظرتان را به سبد خرید اضافه نمایید و در مرحله بعدی اطلاعات پستی (نام و نام خانوادگی، آدرس پستی، ایمیل و شماره همراه) را وارد کنید.

روش پرداخت:

درگاه پرداخت: بعد از ثبت سفارش می توانید با انتخاب یکی از درگاه های پرداخت بانکی و کلیک روی پرداخت، به درگاه اینترنتی بانک مورد نظر متصل شده و با داشتن یکی از کارتهای عضو شبکه شتاب به راحتی قادر خواهید بود به صورت آنلاین، مبلغ خرید خود را پرداخت نمایید.


پیگیری سفارش:

جهت پیگیری سفارش و دریافت کد رهگیری ارسال پستی وارد حساب کاربری خود شوید.

توجه: یک روز کاری بعد از ثبت سفارش و بعد از تغییر وضعیت به ” ارسال شده ” (تصویر 2) کد رهگیری پستی مرسوله قابل مشاهده خواهد بود.

مسیر: حساب کاربری – سفارشات من – سفارش موردنظر – نمایش


تحویل کالا:

1- نحوه ارسال کالا به چه صورت است؟
ارسال کالا به دو روش پست پیشتاز و پست سفارشی می باشد که خریدار می تواند در سبد خرید به دلخواه یکی را انتخاب نمایید و هزینه پست مربوطه را بپردازد.

2- امکان ارسال با تیپاکس وجود دارد؟
بله، برای سفارش های با تعداد بالا امکان پذیر است.

3- چقدر طول میکشد تا کالا به دست خریدار برسد؟
پست پیشتاز 1 تا 2 روز – پست سفارشی 3 تا 5 روز


انصراف و لغو سفارش:

1- آیا امکان انصراف بعد از خرید وجود دارد؟
بله، تا 3 ساعت پس از ثبت سفارش امکان لغو سفارش وجود دارد که باید از طریق بخش پشتیبانی اقدام شود.


راهنما و روش تشخیص شمع اصلی:

روشهای زیادی جهت تشخیص شمع اصلی NGK از نوع تقلبی یا مشابه وجود دارد که در وبلاگ فروشگاه ذکر شده است.


سوالات بعد از خرید:

بعد از خرید چگونه از ارسال کالا مطمئن شوم؟
بلافاصله بعد از خرید شماره سفارش و تاییدیه پرداخت به ایمیل و پیامک ارسال میگردد.

سوالات خود را چگونه بپرسیم؟
شما می توانید سوالات خود را از طریق فرم تماس با ما  مطرح نمایید.

محصولاتی که برای مقایسه انتخاب کردید