ضمانت کالا
توجه جهت اطلاع از امکان بازگشت، قبل از هر اقدامی علت بازگشت را در بخش پشتیبانی با انتخاب موضوع خدمات پس از فروش ارسال نمایید و تا زمان دریافت نتیجه منتظر بمانید.
ارسال های بدون هماهنگی ترتیب اثر داده نخواهند شد و مسولیت عواقب آن بر عهده شخص فرستنده خواهد بود.
موارد ضمانت:
1) اگر کالای خریداری شده، ایراد یا اشکال فنی داشته باشد.
2) اگر مشتری در انتخاب کالا اشتباه کرده و یا از خرید خود منصرف شود.
قوانین بازگشت:
1) کالا باید آکبند و در جعبه اصلی خود باشد.
2) برگشت کالای آکبند در هر صورتی شامل کسر 10% مالیات (تراکنش درگاه پرداخت) از مبلغ کل سفارش می گردد.
توجه نمایید که:
- امکان بازگشت کالای استفاده شده ای که سالم است تحت هیچ گونه شرایطی وجود ندارد!
- امکان بازگشت سفارشات عمده از یک محصول امکان پذیر نمی باشد!
کالا را چطور ارسال کنید؟
برای ارسال، باید کالا در جعبه یا کارتن اصلی خود به خوبی بسته بندی شود. (مهم)
علت برگشت را در کاغذ A5 نوشته و امضا گردد و همراه کالا ارسال شود.
یادآور می شویم: بازگشت كالا فقط از طریق طی کردن مراحل فوق امکان پذیر خواهد بود.
هزینه ارسال در صورت بازگشت کالا با خریدار است یا فروشگاه؟
بازگشت کالا در صورت داشتن مشکل فنی (مورد 1) با فروشگاه می باشد.
در صورتیکه خریدار در انتخاب کالا مرتکب اشتباه شده باشد یا قصد انصراف (مورد 2) هزینه ارسال بر عهده خریدار است.
هزینه سفارشات با ارسال رایگان علاوه بر 5 درصد کارمزد، هزینه آن هم از جمع مبلغ سفارش کسر می گردد.
توجه: جهت رسیدگی به درخواست، ذکر شماره پیگیری سفارش الزامی است.
درخواست خود را چگونه به فروشگاه اطلاع دهید؟
– پیام خود را در صفحه “تماس با ما” با انتخاب موضوع خدمات پس از فروش، ارسال کنید.
– یا به info.ngk24@gmail.com با ذکر شماره پیگیری سفارش، ایمیل بزنید.
تمامی شرایط و قوانین مندرج، در شرایط عادی قابل اجرا است و در صورت بروز هرگونه از موارد قوه قهریه، فروشگاه هیچ گونه مسئولیتی ندارد.