راهنما
راهنما شمع NGK
روش ثبت سفارش:
کالای مورد نظرتان را به سبد خرید اضافه نمایید و در مرحله بعدی اطلاعات پستی (نام و نام خانوادگی، آدرس پستی، ایمیل و شماره همراه) را وارد کنید.
روش پرداخت:
درگاه پرداخت: بعد از ثبت سفارش می توانید با انتخاب یکی از درگاه های پرداخت بانکی و کلیک روی پرداخت، به درگاه اینترنتی بانک مورد نظر متصل شده و با داشتن یکی از کارتهای عضو شبکه شتاب به راحتی قادر خواهید بود به صورت آنلاین، مبلغ خرید خود را پرداخت نمایید.
پیگیری سفارش:
جهت پیگیری سفارش و دریافت کد رهگیری ارسال پستی وارد حساب کاربری خود شوید.
توجه: یک روز کاری بعد از ثبت سفارش و بعد از تغییر وضعیت به ” ارسال شده ” (تصویر 2) کد رهگیری پستی مرسوله قابل مشاهده خواهد بود.
مسیر: حساب کاربری – سفارشات من – سفارش موردنظر – نمایش
تحویل کالا:
1- نحوه ارسال کالا به چه صورت است؟
ارسال کالا به دو روش پست پیشتاز و پست سفارشی می باشد که خریدار می تواند در سبد خرید به دلخواه یکی را انتخاب نمایید و هزینه پست مربوطه را بپردازد.
2- امکان ارسال با تیپاکس وجود دارد؟
بله، برای سفارش های با تعداد بالا امکان پذیر است.
3- چقدر طول میکشد تا کالا به دست خریدار برسد؟
پست پیشتاز 1 تا 2 روز – پست سفارشی 3 تا 5 روز
انصراف و لغو سفارش:
1- آیا امکان انصراف بعد از خرید وجود دارد؟
بله، تا 3 ساعت پس از ثبت سفارش امکان لغو سفارش وجود دارد که باید از طریق بخش پشتیبانی اقدام شود.
راهنما و روش تشخیص شمع اصلی:
روشهای زیادی جهت تشخیص شمع اصلی NGK از نوع تقلبی یا مشابه وجود دارد که در وبلاگ فروشگاه ذکر شده است.
سوالات بعد از خرید:
بعد از خرید چگونه از ارسال کالا مطمئن شوم؟
بلافاصله بعد از خرید شماره سفارش و تاییدیه پرداخت به ایمیل و پیامک ارسال میگردد.
سوالات خود را چگونه بپرسیم؟
شما می توانید سوالات خود را از طریق فرم تماس با ما مطرح نمایید.